محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 13122

نحوه یادآوری ایمیل در Outlook


همه ما این کار را انجام داده ایم همه ما ایمیلی را ارسال کرده ایم تا متوجه شویم که اشتباه شرم آور را در آن گنجانده ایم. یا حتی بدتر ، شما به طور تصادفی به پاسخ همه ضربه زده اید و اشتباه خود را به کل دفتر ارسال کرده اید. قبل از شروع وحشت و شرمساری یا خجالت کشیدن ، ما خبرهای خوبی برای شما داریم: بسیاری از مشتری های ایمیل به افراد این امکان را می دهند که ایمیل ها را پس از ارسال ارسال کنند.

نخستین مطالعه جهانی برای بررسی تأثیر فناوری بر کودکان

 

در این راهنما ، ما به طور خاص به شما یاد می دهیم که چگونه یک ایمیل را در Outlook ، سرویس ایمیل محبوب مایکروسافت فراخوانی کنید. اگر برای مدیریت ایمیل خود از Outlook استفاده می کنید ، مراحل ساده و قدم به قدم زیر را برای روشی آسان برای بازگرداندن آن ایمیل ها از حاشیه بررسی کنید.

اگر کاربر Gmail هستید ، می توانید ایمیل های موجود را نیز در آنجا فراخوانی کنید.

مراحل یادآوری ایمیل Outlook
مرحله 1: پوشه Sent Items خود را باز کنید و به دنبال ایمیلی که می خواهید بخاطر بسپارید باشید - باید در بالای لیست باشد. برای باز کردن کامل آن ، دوبار کلیک کنید.

مرحله 2: بالای پنجره را بررسی کنید و مطمئن شوید که در تب پیام قرار دارید. سپس به دنبال منوی کشویی (Actions) بروید. باید در کنار قوانین و گزینه های ایمیل در نوار وظیفه شما حرکت کند.


یادآوری پیام
مرحله 3: روی اقدامات انجام شده و به یادآوری این پیام کلیک کنید.

توجه: برای دسترسی به این گزینه به حساب Exchange نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید که بسته به سازمان شما ، برخی از سرپرستان ممکن است این گزینه را مسدود کنند.


مرحله 4: اکنون باید پنجره فراخوان را مشاهده کنید که به شما امکان می دهد بین حذف ساده نسخه های خوانده نشده پیام یا جایگزین کردن نسخه با یک پیام جدید که حاوی اطلاعات مناسب است ، انتخاب کنید. شما همچنین می توانید گزارشی راجع به موفقیت یا عدم موفقیت فراخوان ، به صورت دریافت کننده توسط گیرنده دریافت کنید. بر اساس وضعیت خود ، انتخاب های مناسب را انجام دهید و سپس OK را انتخاب کنید.

اگر پیام را حذف کردید ، تبریک می گوئید - شما آن نامه ایمیل شرم آور را از خواندن ذخیره کرده اید. اگر می خواهید آن را جایگزین کنید ، به مرحله 5 ادامه دهید.

Microsoft Outlook این پیام را به یاد بیاورید
مرحله 5: اگر پیام جایگزینی ایجاد کنید ، Outlook شما را به یک صفحه نمایش پیام نوشتن جدید منتقل می کند. هر زمان که آماده فرایند فراخوان هستید ، Send را انتخاب کنید.

توجه: اگر پیام فراخوان ارسال می کنید ، دقیقاً باعث نمی شود که ایمیل قدیمی شما ناپدید شود. ما کمی بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. بخش زیر است ، اما برای اینکه پیام اصلی از بین نرود ، ممکن است گیرنده ابتدا پیام فراخوان را باز کند. به همین دلیل ممکن است ایده خوبی باشد که "URGENT" یا چیز مشابهی را در عنوان پیام فراخوان خود قرار دهید تا مطمئن شوید که قبل از ایمیل دیگر باز می شود.


چرا فراخوان ایمیل همیشه کار نمی کند
پست الکترونیک
شروع فرایند فراخوان به معنای کارایی شما نخواهد بود. با سرعت اینترنت امروز (مگر اینکه در یک منطقه مرده زندگی کنید) نامه الکترونیکی اشتباه احتمالاً منتظر در صندوق ورودی شخصی است که تعدادی از موارد ایجاد می کند. در اینجا عواملی وجود دارد که می تواند فراخوان شما را باطل کند - یا حداقل آن را پیچیده تر کند.


باز کردن پیام ها: اساساً ، اگر گیرنده ایمیل شما را باز کند ، نمی توانید آن را یادآوری کنید. گیرنده هنوز می تواند پیام فراخوان را دریافت کند و توجه داشته باشد که شما واقعاً می خواهید ایمیل اول را حذف کنید ، اما به هر حال در سیستم Outlook آنها باقی خواهد ماند. وقتی آن ایمیل باز شد ، همه شرطها خاموش است. به همین دلیل مهم عمل سریع است.
تغییر مسیرها به پوشه های دیگر: اگر پیام اول شما یک فیلتر را فعال کرد و به پوشه ای که صندوق ورودی نیست ، مجدداً مورد استفاده قرار گرفت ، پس یادآوری شما انجام نمی شود. خط پایین ، گزینه فراخوان فقط می تواند روی ایمیلهایی که در صندوق ورودی باقی مانده اند تأثیر بگذارد. اگر اولین پیام در جای دیگر منتظر است ، دیگر از بین نمی رود.
پوشه های عمومی: پوشه های عمومی می توانند همه چیز را پیچیده تر کنند زیرا اگر کسی اولین ایمیل شما را بخواند ، فراخوان شکست می خورد. مهم نیست که حساب گیرنده یا حساب کاربری ایمیل را به عنوان خوانده شده برچسب گذاری کند ، هنوز دیر شده است.
برنامه های ایمیل اضافی: عملکرد فراخوان برای کار با Outlook طراحی شده است. اگر به عنوان مثال برای شخصی که از Gmail استفاده می کند ارسال می کنید ، نمی توانید انتظار داشته باشید که گزینه فراخوان کار کند.

برنامه های تلفن همراه: اگر از تنظیمات Exchange ActiveSync برای Outlook در دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنید ، ممکن است گزینه فراخوان نیز کارایی نداشته باشد. این اتفاق می افتد زیرا سیستم در تلاش است نسخه های مختلف Outlook را همزمان با همگام سازی تغییر دهد و نمی تواند این روند را تکمیل کند ، به خصوص اگر دستگاه تلفن همراه شما آفلاین باشد.

ما می دانیم که به نظر می رسد بسیاری از مشکلات این ویژگی کوچک مفید در آن وجود دارد. راه حلی برای این snafus های احتمالی؟ اگر یادآوری شما فقط کار نمی کنند ، ما برای بهبود سناریو دو ایده برای شما داریم:

راه حل 1: عذرخواهی بنویسید. به غیر از اطمینان از اینکه قبل از ارسال ایمیل های خود را دوبار بررسی کنید ، این ساده ترین راه حل مشکل است. اگر به اشتباه به یک ایمیل / شخص اشتباهی نامه ارسال کرده اید و خیلی غم انگیز نبود ، بهتر است وقت خود را صرفه جویی کنید و روی یک یادداشت عذرخواهی سریع "اوه" بچرخید. این برای بیشتر افراد مفید است و می توانید از نگرانی در مورد آن متوقف شوید.


راه حل 2: ایمیل های خود را به تاخیر بیاندازید. اگر یک مورد پروانه ایمیل دارید یا همیشه مشغول پاسخگویی و ارسال انواع حساس تر اطلاعات هستید ، ممکن است بخواهید تاخیر در ایمیل های خود را در نظر بگیرید. 

منبع: digitaltrends

  انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 4608

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما